Friday 29 July 2011

BEREHAT SEBENTAR

Assalamualaikum dan salam Ramadhan........
Rasa macam dah lama saya x masak apa2 kat blog saya. Anak saya yang sulong PUTERA ALIFF HAIQAL baru saje selesai trial exam UPSR tu yang busy ckit x upload apa gambar masakan, saya juga busy dgn tempahan jahitan. Alhamdulillah hampir siap semuanya. Esok kami nak buat kenduri tahlil arwah kakak saya arwah RAJA MAIZATUL AZURA RAJA OTHMAN, x tahu lah nak masak apa utk kenduri tu nanti ingat nak singgah kat blog kawan2 yg saya follow semuanya sedap2. Banyak majlis kenduri kahwin tu yang lambat buat kenduri minggu ni aje ada free. Oklah sampai cni aje ya saya nak bersiap nak gi KL jap dgn hubby.

1 comment:

  1. Selamat berpuasa Zarina, beso betul gmbr header tu, nak lawan akak ke? hehe.....

    rehat la sementara sebulan puasa, ada masa jln2 blog kita plak ye..

    ReplyDelete